O xurado da vixésima edición do Premio Clara Campoamor acordou hoxe, por unanimidade, concederlle o galardón deste ano á empresaria e avogada ourensá Marisol Nóvoa Rodríguez. O recoñecemento, que ten carácter póstumo, destaca a súa figura como un «exemplo de compromiso, solvencia profesional e vocación de servizo público desde o tecido empresarial». Na súa acta, o xurado salienta a súa contribución “decisiva á normalización da presenza feminina en órganos de dirección ocupados tradicionalmente por homes».

A reunión tivo lugar este mediodía nas dependencias da Concellería de Igualdade, presidida pola concelleira Noa Rouco. O xurado completouse con Delfina Lage (Comisión de Seguimento das Violencias de Xénero), Judit Vega (Asociación Española Contra o Cancro, en representación do Consello Municipal da Igualdade), Ana Pérez (educadora do CIMM) e Elena Cid (funcionaria municipal), quen actuou como secretaria.

A decisión lembra que Marisol Nóvoa foi a primeira muller en presidir a Confederación Empresarial de Ourense (CEO), “cargo que asumiu en 2019 e que marcou un precedente histórico no liderado empresarial provincial”. Tamén subliña que “aínda que a súa traxectoria non se desenvolveu desde o activismo feminista en sentido estrito, a achega de Marisol Nóvoa Rodríguez á igualdade de xénero resulta indiscutible desde unha perspectiva estrutural e simbólica, pola rotura do teito de cristal no liderado empresarial que supuxo, accedendo e consolidándose nun posto de máxima responsabilidade nun ámbito historicamente masculinizado”, sostén o xurado.

“Con este logro, deu visibilidade ao liderado feminino no mundo económico e contribuíu a crear referentes reais e próximos para outras mulleres empresarias e profesionais”, conclúe o xurado do premio.

Versión castellano

Marisol Nóvoa Rodríguez, premio Clara Campoamor a la igualdad de oportunidades, a título póstumo

El jurado de la vigésima edición del Premio Clara Campoamor acordó hoy, por unanimidad, concederle el galardón de este año a la empresaria y abogada ourensana Marisol Nóvoa Rodríguez. El reconocimiento, que tiene carácter póstumo, destaca su figura como un «ejemplo de compromiso, solvencia profesional y vocación de servicio público desde el tejido empresarial». En su acta, el jurado destaca su contribución “decisiva a la normalización de la presencia femenina en órganos de dirección ocupados tradicionalmente por hombres».

La reunión tuvo lugar este mediodía en las dependencias de la Concejalía de Igualdad, presidida por la concejala Noa Rouco. El jurado se completó con Delfina Lage (Comisión de Seguimiento de las Violencias de Género), Judit Vega (Asociación Española Contra el Cáncer, en representación del Consejo Municipal de la Igualdad), Ana Pérez (educadora del CIMM) y Elena Cid (funcionaria municipal), quien actuó como secretaria.

La decisión recuerda que Marisol Nóvoa fue la primera mujer en presidir la Confederación Empresarial de Ourense (CEO), “cargo que asumió en 2019 y que marcó un precedente histórico en el liderado empresarial provincial”. También subraya que “aunque su trayectoria no se desarrolló desde el activismo feminista en sentido estricto, la aportación de Marisol Nóvoa Rodríguez a la igualdad de género resulta indiscutible desde una perspectiva estructural y simbólica, por la rotura del techo de cristal en el liderado empresarial que supuso, accediendo y consolidándose en un puesto de máxima responsabilidad en un ámbito históricamente masculinizado”, sostiene el jurado. 

“Con este logro, dio visibilidad al liderado femenino en el mundo económico y contribuyó a crear referentes reales y próximos para otras mujeres empresarias y profesionales”, concluye el jurado del premio.

Deja un comentario

Más noticias….